Sunday, September 23, 2012

Kenapa Perlu Tutup Periuk Nasi Orang Lain ??




kali ni entry berbaur perasaan marah ! benci ! geram ! sakit hati ! macam-II rasa ada dah la ni .. grrhhh.. ada lagi "manusia" yang busuk hati dekat family aku ni .. dah la ritu elok-II dok nega nasi lemak depa tak bagi juai sebab musabab yang tak masuk akai .. so kami stop... sabaq ja .. tapi tak sat depa kata tak boleh nega WAFFER pulak !.. 

jahanam betoi orang macam ni .. mau kena sula ja orang macam ni... ngaji pandai-II tapi jenis TAMAK..
orang tamak ni selalu rugi .. so anda "SI BUSUK HATI"  ingatlah ALLAH bayaq CASH bukan pakai CEK yang kena tunggu 2 3 hari .. 


tak guna kalau sembahyang cukup 5 waktu, kalau dalam hati ada hasrat DENGKI.. 


#tak boleh nak cerita panjang lebaq dah .. hati tengah panas ! ..


ya allah kau tunjukkan lah kuasa mu pada hamba mu yang telah menutup periuk nasi kami .. kami hanya hamba mu yang lemah .. terima segala apa cobaan yang berlaku sekarang ni ... kecewa sangat-II..T__________T

6 464 pengomen tegar !:

-meeSUPERGIRL- said...

sabar je lah .. mmg ad sstgh golongan yg hati busuk . pantang tgk kite maju ckt then mula lah dy tunjuk kemunduran dy ..

Aida Omar said...

Sabar dear.. kalau kita dipihak yg benar jangan kecewa, mungkin kali nie rezeki dia.. mungkin juga rezeki keluarga kamu lebih besar dari itu. Ada hikmah juga semua nie.. org busuk hati tak lama senangnya sekejap je.. esok lusa dah jatuh. :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@-meeSUPERGIRL-

a'ah.. betol tu ... tp sdih sngt-II ...;(

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Aida Omar

a'ah.. kita tggu n lhat ja lah apa akan jdi pada owg tu nnti ...

Mira Adzlia said...

sbr yer...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Mira Adzlia

a'ah..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY