Wednesday, September 5, 2012

Mana Pahit Pun Kalau Makan .



Semalam tiba-II ja demam datang menyerang balik ..grrhhh ..baru nak baik kot .. punca yang boleh demam balik ni sebab petang kemarin tiba-II ja hujan sejuk jangan dok kata la ..ketaq habis badan ni ... mau tak mau semalam terpaksa la pi ambik ubat ..


hambik kau ... besaq-II gedabak ubat ni ... perit kot...

tapi yang ubat kaler pink tu kena makan sebelum makan ..haiyakk lupa makan kot tak sat ..pi makan dulu ..elok dah sudah makan baru perasan yang ubat ni kena makna sebelum kita makan ..=..=...macam mana nak cepat sembuh ....

hope lepas makan ubat ni boleh lah lega seperti biasa ...dah tak sabar nak wat aktiviti yang berfaedah ni ...=..=


#T-ARA live

0 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY