Monday, September 17, 2012

Manja Sungguh SI DIA .



mata dah mula layu .. tapi still ada hati nak mengupdate lagi ..maklum la idea tengah ramai banyak ..
ni nak cerita pasai SI DIA yang MANJA sangat-II ...  SI DIA ni tak bley nak beqengang @ berjauhan ngn kita taw ... errr..

kami sekeluarga memang saya dia ngn akak dia .. auuwmm!.. 
buaih @ buas tok sah dok habaq la .. xlarat nak larang dah .. tengok ja lah ... tapi syok tengok telatah depa ..*eh-II macam dah bagi klu dah ni ..:P *

yang SI KAK asal dok dalam qumah ja nak meqeloh @ tidoq ja tau ... tapi la ni kak dia dok juai mahai dah ... maklum la dah besaq ... main pun sat-II ja ...

tapi kalau dia adik dia ni ... manja sangat !.. nak tidoq mesti atas lengan , xpun kat celah-II mana yang dia boleh rasa badan orang .. aish ... tabe'at dah tu ... nak rasa orang peluk dia .. kadang-II tidoq time malam pun atas katil sekali ...*kes melampau dah ni *.. tapi syok bila depa muncul !.. kalau p jauh-II mesti teringat kat depa ...*huk-III *..

nak tau sapa depa ni ?.. jom tengok kt bawah ..




kak TAM kalau nak tidoq mesti tuju dalam bilik , pas tu lending atas katil adik aku ..=..=
tapi kesian kat dia 2 3 hari ni nenen dia bengkak.. si manja sorang lagi punya pasal la .. kak dia mana ada cucu susu lagi .. dah gatai p isap ..=..=


ni lah si manja kami !.. tengok cara dia tidoq .. membuatkan kakiku lengoh !.. dia suka rasa badan orang ... kalau dia rasa badan orang lama la dia tidoq.. kaki yin baru ja lega dari t'seliuh ...t'seliuh la sangat noh ...hari ni baru aktif.. nampak gayanya ,malam ni dia tidoq dalam rumah lagi la... suka sangat tidoq macam ni ...aish ...



#harap maklum entry kali ni agak panjang ..:P.. semoga terhibur ... hehe..


0 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY