Saturday, September 22, 2012

"segmen Saya nak hadiah Misteri dari si Pipi Merah"





klik banner kalau nak join ..^.^.

syarat-II sangat mudah ! ..;)

18 464 pengomen tegar !:

Everything's Everythings said...

Datang dari segmen yg sama, wish u best of luck ^^

http://everythingseverythings.blogspot.jp/2012/09/segmen-saya-nak-hadiah-misteri-dari-si.html

لين Si Pipi Merah said...

eheh senangkan..insyaallah para pemenang di pilih oleh enche random.org.actually sbg penghargaan untuk semua sahabat blogger osem lynn ni.nak bagi semua tak mampu tapi lynn akan buat kalau ada rezeki kita share sama-sama. thanks yep sebab join dan support my blog.

senarai peserta hadiah misteri dah updated. :)

pstt cantik ah blog awak!

Isabel Diaz said...

Singgah sini sambil follow,

Jum follow blog saya jugak,

Terjah sini : Segmen saya nak hadiah misteri dari si pipi merah

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Everything's Everythings

tq ... ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@لين Si Pipi Merah

hehehe...

ya ka ?..jap nk kna tngok..


eh2.. besa-II ja blog kami ni ...:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Isabel Diaz


tq dear.. ;)

eza miza said...

membalas kunjungan dan follow sekali

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@eza miza

tq dear.. ;)

Si Matatajam said...

Dari segmen yg sama n follow sini.l

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Si Matatajam

tq dear.. ;)

mama_saly said...

dari segmen yg sama..
singgah n follow ya..:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mama_saly

tq mama... ;)

iznawzi said...

salam...selamat bersegmen..hihihihi

Michelle Hopell said...

singgah dari segmen sama=)
good luck jugak~

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

Salam & Trimas..
Just follow ur blog!
Referred from: Segmen saya nak hadiah misteri dari si pipi merah
Keep in touch
|♌¹³|Raimi Syazwan

Hanif Idrus said...

Datang Dari segmen
Segmen Saya Nak Hadiah Misteri Dari Si Pipi Merah - klik sini
Salam kenal dan follow..
Kalau tak follow..meaning saya dah lama follow..hehehehehe

AmirahSyafiqah ♥ said...

Singgah sini :)

http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/09/segmen-saya-nak-hadiah-misteri-dari-si.html

Abby said...

Singgah sini , salam kenalan . :D , dtg dri segmen sama jugak . http://biby-fiessta.blogspot.com/2012/09/segmen-saya-nak-hadiah-misteri-dari-si.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY