Saturday, September 29, 2012

Ya Allah berikan Aku Kekuatan.



ya allah ... dugaan lagi yang datang .... kali ni buat aku terasa sangat-II dari sebelum-II ni...
macam-II dugaan yang datang melanda diriku ... hampa tau dak sebab entry sini aku dah mula salahkan entry sinijugak..

tapi bukan entry (sini) yang punya pasal ... tapi tu tanda awal period pain ! arrhh... napa dia bagi hint mcm ni , sampai aku tak ley nak kawal diri ni .. sangat-II sakit tau !. hari terpksa p qeja dah , sebab kemarin ambik mc mengejut.. takkan nak tambah lagi 1 mc kot... so terpaksa gagahkan diri ini jugak !..huk3 


oh sakit lagi ...;(


0 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY