Tuesday, February 19, 2013

Slip Jemputan Penerima Br1m 2.0



alhamdulillah ... balik kerja tak sat tengak-ii parcel ada atas meja makan .. yang tu dah taw parcel apa .. masuk dalam bilik tengok ada surat .. tapi tak buka pun .. rasa macam tak penting .. kehulu kehilir , mama pun tanya .. dah tengok ka surat yang dok dalam bilik tu .. dalam hati dok pikiaq ni mesti surat tawaran kerja pa .. tengok-ii surat suruh p ambik duit !.. hooyee !.. syok baq hang ..:P


khamis ni dah boley pi ambik duit .. mana syok pun dapat duit ni kena bayar bil telepon.. huaaa.. tak da makna nya jugak la nak shopping .. hummmm.. 

#persoalanya sekarang.. dewan uitm tu kat belah mana .. uitm taw la.. penah masuk kat atm tu ja.. dewan tak taw.. aishhh.. 

0 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY