Friday, March 29, 2013

Menabung Untuk Masa Depan

 




umur dah nak masuk 25 -an baru ingat nak menabung .. huhu ..teruk bebenor la aku ni .. tak pa la nak wat macam mana , selalu ni boros sangat .. bila seru nak menabung dah sampai , so terpaksa menabung untuk masa depan ... mana tau masa depan nak jadi apa-ii , kita tak tau ... den tak mampun nak menabung banyak-ii setakat mana yang ada ja mampu simpan .. huhu ... tahun ni baru first time nak simpan .. agak-ii bulan depan boley simpan ka dak pun tak taw lagi la... hope boley la simpan ... nak bila apa sekarang ni , kena wat benda tu tak wujud ja ... huaaaa... sangat sedih !..
 
hampa dah menabung ka belom ?.. kalau dah alhamdullilah .. kalau belom , sila la menabung untuk masa depan anda sendiri ..;)

0 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY