Sunday, April 7, 2013

Collegen Plus Vit E

   
 
 

korang besa dengar tak apa tu Collegen Plus Vit E.. korang tahu apa fungsi collogen ni ?.. tak tahu ?.. meh zaty nak bagi tau apa fungsi-ii nya 
 
fungsinya adalah :-

♥ Memutihkan wajah
♥ Menghilangkan bintik-bintik hitam, jerawat dan bekas jerawat di wajah
♥ Mengecilkan pori-pori
♥ Menganjalkan kulit wajah
♥ Membuat wajah putih dan berseri
 
kalau hampa nak taw zaty sendiri dah pakai collegen ni n mama ,adik zaty pun dah pakai ,kesan sangat memuasakan !.. kulit muka lebih cerah + jerawat berkurangan *hoyyee!* + parut jerawat semakin pudar *kurasakan pudar dalam hatiku ..=..=* + kulit nampak freash!.. itu yang zaty mahukan .. so terbukti lah yang kulit muka zaty dah berjaya dengan mengunakan produk ni ..!.. tak percaya ?.. ni buktinya 
 
 
 

so sekarang hampa boley bandingkan lah .. zaty hanya guna dalam masa 2 minggu .. inilah kesan yang zaty dapat .. sangat memuaskan !.. untuk kulit muka yang berminyak *macam kilang minyak adela yang baru tu* macam zaty jangan risaw .. masalah kulit berminyak semakin berkurangan .. kena rajin cuci muka ja , jangan malas olls.. kalau malas habis la muka kita nanti ..
 
 
 bagi wanita-ii yang di luar sana yang inginkan kulit muka yang putih's n berseri's jom kita guna collegen plus vit e !..  kalau ada yang berminat just PM zaty kt FB :- Izzaty Hedry or wassap zaty :- 0194933764 .. anda tanya zaty jawap ..;)
 
 

2 464 pengomen tegar !:

Iffah Afeefah said...

wah teringin nk cube

tapi harganye bape zati

nga menganggur ni letih nk pk duit lol

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Iffah Afeefah

done !.. i pm u ..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY