Wednesday, April 17, 2013

Mari Semak Daftar Pemilih (SPR)

 
seperti yang di maklumkan , sebentar tadi PM kita telah buat pengumuman pembubaran pada jam 10.30 xsilap , bersamaan 3 april 2013 .. maka dengan ini tak lama lagi nak mengundi lah jawapnya ..*apasal tetiba jadi formal gilaz ni *.. sebelum aku melalut lebih panjang lebar lagi  , baek ampa pakat chek tengok kat mana tempat yang hampa nak mengundi nanti ...
 
 
  

*ni abah kite punya okes.. yang kite tak daftar lagi ponnnss..*


nak cek just klik ja gambar kat atas tu k.:) .. sebelom zaty tutup entry untuk saat ni jom dengaq lagu dulu .. ambik mood siap2.. 






4 464 pengomen tegar !:

Karukord jagau said...

✔ Saya Pilih MENGUNDI......

Hamir Rahman said...

saya belum dapat mengundi . huhu masih mudaaa.. :D

anyway done follow here :D

Khairul Zamri said...

selamat mengundi

Hafizah Alsa said...

saya pilih mengundi blog chomel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY